tisdag 15 april 2014

Min dröm!

Ända sen 1980-talet efter min vävutbildning så har min dröm varit att väva och visa mina vävnader i ett eget Galleri, Nu har jag även gjor mig mera synlig så besökare kan hitta till mig! Alla som har vägarna förbi är Välkommen, jag kommer att sätta ut en skylt när det är öppet, det är det alla dagar jag är hemma.
Nu börjar det bli skönt att sitta ute och fika när jag gör en paus i vävandet. Just nu har jag en svart varp i mattvävstolen och en vävstol står tom, och så har jag en stor med gåsögon, det blir nog väggvepor i den,
I den 4.e stolen så är det handdukar på gång i våffelväv. Några meter kvar i den..


Som signum har jag min signatur som jag väver in i mina mattor. Det ska vara ett  K och W  från olika håll.

1 kommentar:

  1. Jag får gratulera till det nya Galleriet. Har du en adress så vi kan komma och besöka dig någon gång? Ibland är även jag uppöver i landet. Glad Påsk!

    SvaraRadera